2008-04-26

Tillbaka igen!

Ni som brukar besöka min blogg har säkert märkt att det varit dåligt med inlägg här den senaste tiden. Jag har haft en mycket jobbig vår och inte mått så bra, så inspirationen och skaparlusten har lyst med sin frånvaro. Den ork jag har haft har gått åt till att umgås med familjen och symaskinen har för första gången fått vila! Nu mår jag bättre och har dammat av symaskinen och faktiskt även presterat ett par alster, som kommer upp här så småningom.

Jag har varit runt på alla mina favoritbloggar och tittat, vilket också hjälpt inspirationen på traven. Jag upptäckte att jag visst missat vårens största nyhet; att Jofotex har ett fint uggletyg i sitt sortiment. De flesta bloggar jag besökt visar bilder på det tyget, så det verkar ha blivit en succé bland syintresserade! Och nu är det säkert slutsålt, men jag ska ta en tur neråt och se om jag kan hitta någon liten bit...
HA DET BRA ALLIHOPA!

3 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Härligt att se dig igen!!!
Ta en tygshoppartur du, det piggar säkert upp!
Stor Kram!!!

Snokis sa...

Nej, ta en tur ner till strömmen och mata änderna. DET piggar säkert upp!

Snokis sa...

Uggeltyget är för övrigt en nästan exakt kopia av Småfolk.