2008-06-07

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kia på barnsligtretro att svara på lite frågor om mig själv. Här kommer mina svar:

3 namn jag går under: mitt riktiga namn (som jag inte vill avslöja), mamma och älsklingen.

3 saker som skrämmer mig: dödliga sjukdomar, att något ska hända min familj och intolerans.

3 saker jag har på mig: capribyxor, t-shirt och förlovningsring.

3 sanningar: jag är pedant, shopoholic och älskar ostbågar.

3 saker jag verkligen vill ha: ett fast jobb, overlockmaskin och massor av fina retrotyger.

3 söta pysslare som jag skickar dessa frågor vidare till: Emma, Babushkadockan och Florin. Nu har ni blivit utmanade och får gärna svara på frågorna om ni vill!

2 kommentarer:

Snokis sa...

Nu är jag ju ingen söt pysslare, men jag kommenterar ändå.

1. Jag kan fler.
2. Fågelbajs då?
3. Inga trosor?
4. Och är en jävligt bra kompis.
5. Fyra barn.

Snokis sa...

Jaaaaaaaaaaa! Jag blev 3000.