2008-10-17

Fantastiska Fredag!

Jag har fått jobb! Det är galet underbart! Som jag skrivit förut har jag praktik samt jobbar extra på Tygvaruhuset, men nu har jag fått jobb där. Ett riktigt jobb! Jag är tokglad. Och chockad att jag fått ett jobb jag verkligen vill ha. Jag menar, att få ett jobb efter tre år känns ju helt otroligt, men att dessutom hamna i en tygaffär, det är ju bara galet bra! Så himla skönt att veta när man ska jobba och kunna planera sina lediga dagar och få riktig LÖN och inte att förglömma; trevliga, roliga och BRA arbetskamrater. Nu blir det fest hela helgen!!!

10 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Så himmla många GRATTIS!!!
Vad roligt!
Härligt att få jobba i tygaffär, toppen!
KRAM!

Snokis sa...

Jag fick veta först.

Snokis sa...

Tack älgjakten.

Krumitott sa...

Nej, JAG fick veta först.

Jes sa...

Va roligt!!! Stort grattis :)

Hello sa...

Åh, vad roligt! Grattis! Och i en tygaffär också! Undrar om jag skulle få med mig nån lön hem, eller om allt skulle gått åt till tyg under månaden? :)

Anonym sa...

Jag är också tokglad!!! vi ska verkligen jobba ihop nu, på riktigt...hela tiden!!! våra löner kommer gå åt till tyger men vi kommer vara glada, varje dag!!!! det här är ödet eller nåt´annat bra! Bamsekramar....

Snokis sa...

Nu är klockan 16.02. Alltså 17 minuter efter att ni skulle komma hit. Inte för att jag har tagit på mig än, men ändå.

Anonym sa...

Fantastiskt STORT GRATTIS, det är du värd! Gott! :o)

Krumitott sa...

Tack!
Nej, någon lön blir det väl knappt, men mycket tyger...!