2009-06-11

Lajv-bilder

Hittade dessa i min mail igår!
Det är E som poserar i klänningen hon fick av oss i "välkommen ut"-present. Jättekul att få bilder så man får se hur kläder man sytt ser ut på. Jag tycker den ser ut att passa väldigt bra! :) Och E är väldigt söt!


Ja, detta blir mitt sista inlägg på ett tag. På lördag flyttar vi och sen vet jag inte hur lång tid det tar innan symaskinerna och tygerna kommer fram igen, för att inte tala om när vi kommer att ha internet igen... Så alla ute i bloggvärlden får ha det så bra så länge och så dyker jag upp här igen såsmåningom! Då blir det "10.000 besökare"-utlottning, som jag redan utlovat (tyvärr hanns det inte med att ordna utlottning mellan allt packande och rensande...) och nya alster! Och du som vill handla ur shopen kan givetvis göra det även under min bloggfrånvaro, jag kollar av mailen på annat sätt.



På återseende!

1 kommentar:

Hello sa...

Det var väl lämpligt att "avsluta" med en sån liten goding!

Lycka till med flytten och välkommen tillbaka när det nu blir!