2009-06-02

Prickiga förkläden! Påfyllt i shopen!

Fyra prickiga förkläden har det blivit av några bitar vaxduk, som vi har på jobbet. I love prickar och särskilt den röda varianten, helrätt! De är kantade med snedslå i brunt, offwhite och turkos, där den sistnämnda är absoluta favoriten. Turkost och rött är en fin kombo tycker jag.Lekte med lite olika modeller och storlek på fickor och är faktiskt ganska nöjd med resultatet. Alla är stora nog för att man ska få in huvudet i dom utan problem, sen finns det en tryckknapp i nacken att knäppa så förklädet sitter bättre. Vaxduk i lime och rött med vita prickar samt brun och vit snedslå från Tygvaruhuset i Norrköping. Turkos snedslå från Jofotex.

Dessa förkläden finns nu att köpa i shopen om du är intresserad. Jag har även fyllt på med haklappar och elefanter där! Titta in vetja! Det som inte blir sålt nu får följa med mig på marknad i sommar, blir premiär för mig - hoppas det går bra!

3 kommentarer:

Snokis sa...

Jag börjar tro att du bara lägger ut de här bilderna för att jävlas med mig, för att jag aldrig kommer att få ett sånt där golv i hela mitt liv.

josse sa...

Nu förekommer jag blogg-systern med att berätta att det är JAG som innehar den snyggaste klänningen- en äkta krumitott!!

Lurad blev jag oxå.. att jag bara skulle prova den men den va åt nån annan : ) Men den är min, min, min!! Att va lillasyster åt en sygalen har sannerligen sina benefits!

Malin sa...

Vilka härliga förkläden!! Passar bra till ett kakmonster!
Tack.