2010-03-31

Bloggvila och tavla

Just nu är det stiltje här på bloggen. Anledningen till det är Starta Eget-kursen jag går just nu, jag är så totalt slut att jag stupar när jag kommer hem. Har knappt rört symaskinerna de senaste 2 veckorna och huvudet är så fullt av balansräkning, resultaträkning, skatter och avgifter så det får inte plats något mer. Inga kreativa sömnadsprojekt i alla fall :)! Fast kursen är fantastiskt bra, jag har lärt mig så mycket så det är helt galet och jag är väldigt glad att jag gått den. Nu återstår bara 1.5 vecka och med tanke på påsk, så är det egentligen bara fem dagar kvar, vilket känns lite tråkigt. Men det här är ju bara början på ett ännu större äventyr...
För att det inte ska torka ihop helt här på bloggen så tänkte jag visa det senaste tillskottet av tavlor made by Wikit, som vi fått här hemma. Det är gumman själv som gjort beställningen och bestämt färgerna och så har Wikit målat utifrån hennes önskningar. Och resultatet ser ni här:

Jag känner mig lite tjatig när jag upprepar samma sak om och om igen vad gäller den här människan, men hon är ju bara för bra! Så otroligt duktig. Jag kan bara önska att jag kunde måla såhär snyggt... :) Gumman blev också så nöjd med sin målning, hon blev faktiskt nästan lite stum när hon fick se den och det händer ju sällan! -"ÅÅÅ, FIIIIN", sa hon beundrande och sen har hon helst velat bära runt på den hela kvällen, men fick nöja sig med att bara titta...

Nu är det dags att stupa igen!!

GLAD PÅSK!

till alla mina läsare,

hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer: