2009-03-28

Till Wikit

Lägger bara ut den här bilden för att kanske kunna inspirera Wikit till att göra detsamma? Visserligen är detta en syblogg, men jag tyckte den här bilden blev fin nog att få vara med ändå... Den är lite skönt mystiskt och molnen är smått hotfulla. Kanske kommer det en häxa på en kvast flygandes snart... Fotad mitt på dagen, i solsken, med en liten kompaktkamera. Det kan man knappt tro! Det har börjat suga ordentligt i foto-tarmen, jag vill ha en "riktig" kamera NU!!

Här är en annan sköning:
Jag: -"Snälla, riv inte upp allt grus!"
Gumsingen: -"Men höjjedu! Jag plantejaj stenaj!"

2 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Tack o Tack!
Härligt med barns kommentarer!:-D

Lis sa...

Du har ju verkligen noll koll, stenblommor är ju de bästa - sköter sig själva! Dags att hänga med nu när det är dags för hus och trädgård! :oD