2010-08-26

Galet inspirerad!

Har spenderat förmiddagen hemma hos Wikit. Mycket hann avhandlas, men långt ifrån allt. Nu känner jag mig helt galen av inspiration och har fått nya idèer på saker jag vill sy. Överallt i deras hus hänger foton och målningar som jag bara vill HA, HA, HA! Jag fick se hennes senaste alster (målat o tecknat), som jag hoppas, och tror, kommer att bli en hit. Jag fattar inte hur den här människan får till det, jag älskar stilen och tycker allt är så skitsnyggt. Och så önskar jag att jag också kunde måla sådär fint.
Här är i alla fall en bild från en av hennes senaste idèer; dubbelvikta vykort:
Och så fick jag med mig den här screentryckta klänningen hem:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där... tack för en väldigt rolig och inspirerande dag, den gick så snabbt bara! Vi får göra om det snart igen!!