2010-10-27

ROSA-BANDET UTLOTTNING!

Lite sent, men inte FÖR sent, har jag nu bestämt mig för att lotta ut retrobrallorna till förmån för Rosa-bandet kampanjen. Det blir auktion i kommentarsfältet och såhär går det till:

* Lägg ditt bud i kommentarsfältet, glöm inte att skriva mailadress/bloggadress så jag kan nå dig om du vinner. Du behöver alltså inte ha en blogg för att delta.

* Den 30/10 kl 10:00 stängs auktionen (bud lagda efter 10:00 accepteras ej, klockan i bloggen gäller) och den med högst bud vinner brallorna.

* Vinnaren sätter in beloppet HÄR och mailar en kopia på insättningen till mig. Frakten bjuder jag på.

Hoppas många vill vara med och "tävla" för en god sak!

Sätt igång och buda! :)

* Brallorna är sydda av ett äkta retrotyg. Muddar i gult. Strl 92/98. Tänk på att tyget inte stretchar och du därför kan behöva en lite större storlek än normalt.

5 kommentarer:

Miiaoo sa...

100 kr lagt.

Räknar dock med att bli överbjuden men nu är auktionen igång!! =o))
dom är så ursnygga, byxorna!!

Anonym sa...

Hej, inget bud (ännu!) men du har något att hämta på vår blogg.

Sofia sa...

Då blir mitt bud 150:-. Vill ju gärna vinna budgivningen, men hoppas ändå på många högre bud för den goda sakens skull.

Anonym sa...

Ja byxorna är ju så supersnygga och det är ju för ett gott ändamål så nu budar jag 200! (och om jag vinner får du ev skarva på med mudd eftersom Kotten verkar bli världens längsta unge...)
Men visst måste vi vara fler som vill ha de här brallorna???
/Linda

Krumitott sa...

Grattis Linda!