2009-08-05

Sommar-fynd!

Kan inte låta bli att visa bilder på mina fynd jag gjort i sommar! De här två vrålsnygga kopparna hittade jag på loppis här i samhället. Jag är verkligen inte så blå (med undantag för turkos) av mig, men dessa kunde jag inte motstå. Hon som sålde dom ville ha blygsamma 5:-/del, och då var en del lika med kopp+fat! Bara 10:- för de här fina, det var ju pinsamt billigt, jag fick ju skämmas att betala så lite. Jag fick övertyga henne om att åtminstone ta emot en tjuga istället, men även det var ju alldeles för lite egentligen... Enligt sambon är de väldigt goda att dricka kaffe ur.Andra fyndet är denna, i mitt tycke, helt underbara väska! Den här hittade jag, tro`t eller ej, faktiskt på City Gross av alla ställen. För 20 spänn blev den, och en tillhörande sjal, min. Jag har väl inte tänkt att ha den som handväska direkt, utan mer till förvaring/dekoration. Kanske att förvara sytillbehör i? Jag var ju tvungen att köpa den i alla fall, färgerna och mönstret är ju helt oemotståndliga!! Man blir bara så GLAD när man ser den!

Inga kommentarer: