2009-08-15

Tags

Igår kom äntligen mina beställda tags!


Övre kortet visar framsidan och undre kortet visar baksidan

Det är visitkort från VistaPrint. Motivet tror jag hörde till "gratis"varianterna, men så valde jag att kunna lägga texten var jag ville på korten + att jag ville ha baksida i färg, så då kostade det en del extra. Men det var det värt, för de blev riktigt snygga tycker jag! Och bra mycket roligare att hänga på varorna än små kartongpappersbitar med handskriven text. Ska bara göra ett litet hål med hålslagaren i alla 250 stycken, sen är de klara! Jag har medvetet sparat en tom yta på baksidan av kortet, för att kunna skriva tvättråd och dyl. där om det behövs.
KUL!

2 kommentarer:

Hello sa...

Åh vad fina!

Anonym sa...

Skitsnygga! Jag måste göra ett litet besök på Vista Print och se vad jag kan hitta.